Öğrenci Değerlendirme Sistemi
Tüm öğrencilerimize,
- Tema öncesi ve tema sonrası değerlendirmeler
- Birinci ve ikinci dönem gelişim alanları değerlendirmesi ( Sosyal- duygusal, dil, öz bakım, motor ve bilişsel alanlarda )
- Öğrenci Portfolyo çalışmaları yoluyla öğrenci ve programın değerlendirilmesi
Şeklinde çok boyutlu bir değerlendirme yapılmaktadır.
Öğrenci değerlendirmelerinde, öğrencinin bireysel gelişimi ve ihtiyaçları temel alınmaktadır.
Finans Yönetimi
Öğrencilerimizin para nedir, nasıl ve ne için kullanılır? İstek ve ihtiyaç nedir öğrenmeleri, harcama, biriktirme, paylaşma kavramlarına yaşamlarına yer vermeleri temelinde dönem boyunca farklı etkinlik ve uygulamalara yer veriyoruz.
Yaşam ve Sağlık
Yaşam alışkanlıklarının oluştuğu okul öncesi dönemde, öğrencilerimizde oluşmasını beklediğimiz en temel beceri sağlık ve yaşam alışkanlıkları ilişkisini kurmasıdır. Bu amaçla planlarımıza aldığımız etkinlik ve uygulamalarla , sağlık ve beslenme, sağlık ve spor, sağlık ve öz bakım, sağlık ve temizlik temaları yıl boyunca işlenir. Öğrencilerimizin her yönden sağlıklı temel alışkanlıklar edinmeleri hedeflenir. Okulumuzda oluşturduğumuz hobi bahçesinde, öğrencilerimiz toprakla temasın ve üretimin keyfini yaşarlar.
Sürdürülebilir Yaşam
Sürdürülebilir yaşam, yemek yeme, ulaşım, enerji kaynaklarının kullanımı , atık imhası gibi birçok konuyu barındırır. Okul olarak, öğrencilerimizde yemek alışkanlıklarından geri dönüşüme, enerji kullanımından atık ayrımına kadar bir çok başlıkta planlarımıza aldığımız etkinliklerle , yaşadığı çevre ve dünyayla ilgili duyarlılığı yüksek ve bilinçli bireyler yetiştirmeyi bir sorumluluk olarak görüyoruz.
Yaşam Değerleri
İnsani değerlerin temeli okul öncesi dönemde atılır. Bu gerçekten hareketle, eğitim planlarımızda, sevgi, saygı, hoşgörü, barış, dürüstlük, işbirliği, sorumluluk , özgürlük, yardımlaşma gibi temel insani değerleri planlarımıza alır, etkinlik, gezi, sohbet ve grup çalışmaları yoluyla, öğrencilerimizde bu değerlerin anlamlı ve kalıcı hale gelmesini önemseriz.